יום חמישי, 14 בפברואר 2013

חוגגים את האהבה - כרטיס ברכה ליום האהבה

כשאני יוצרת משהו בעצמי אני מכניסה בזה הרבה מחשבה, במיוחד אם אני יוצרת מתנה. המתנה הזו מכילה את חום ידיי, את מחשבותיי החיוביות על האדם שיצרתי בשבילו ואת האהבה/החיבה שאני חשה כלפיו. אני מדמיינת לעצמי איך אותו בן אדם יגיב כשיראה את המתנה, האם תהייה לטעמו, האם יאהב את מה שיצרתי במיוחד בשבילו.
לדעתי חג האהבה הוא החג המושלם להעניק מתנה שמכילה את כל כולך, את הלב שלך. השנה הגשתי לבן זוגי היקר את לבי על גבי כרטיס ברכה פשוט ואלגנטי שעשיתי במיוחד בשבילו. 


החומרים שהשתמשתי בהם הם:
דף קרטון לבן
נייר אדום עם נצנצים
שני לבבות מחומר סול
דבק לבן
מספריים

כבר הזכרתי שאני מאוד אוהבת למחזר? הכרטיס הלבן שהשתמשתי בו זה קרטון להחזקת משולשי פיצה שקיבלנו יחד עם משלוח הפיצה. בסוף הארוחה נשארו הרבה קרטונים כאלה אז אספתי אותם לקולקציית "יום אחד זה יהיה שימושי". מאז כבר השתמשתי בהם למלא דברים. סיפור לא רומנטי במיוחד, אבל הייתי חייבת לשתף.
נחזור להכנת הכרטיס. קיפלתי את הכרטיס לשניים. החלטתי שהכרטיס שלי יהיה יעמוד במאוזן ולא במאונך.


 מדדתי את רוחב הכרטיס וגזרתי מנייר הנצנצים פס ארוך ברוחב 3 ס"מ. הדבקתי את הפס עם דבק לבן באמצע הכרטיס.


בשלב האחרון הדבקתי את שני הלבבות על הפס "הנוצץ", בשביל שיהיה יותר מעניין בחרתי שלא להדביק באמצע אלא
יותר קרוב לצידו השמאלי של הכרטיס. וזהו, הכרטיס מוכן.


סיפור משעשע על הדרך בה בעלי קיבל את כרטיס הברכה. התכנון המקורי היה שהוא יראה את הכרטיס ברגע שיכנס הביתה, לשם כך הנחתי אותו ליד הפינה האהובה עליו בבית, המחשב. הבעיה היא שילדים ורומנטיקה לא הולכים טוב ביחד, הם מנטרלים אחד את השני. בדרך הביתה בן זוגי אסף את הילדה מהגן. התוכנית לגרום לכרטיס הברכה לבלוט עבדה מצוין, הבעיה היא שליה הייתה זו שנכנסה ראשונה. היא רצה ישירות לכרטיס, תפסה אותו, רצה אלי ובהתרגשות מוחלטת התחילה לצעוק "אמא אמא תראי זה מתנה בשבילך".....

חג אהבה שמח לכולכן!

 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...