יום חמישי, 7 בפברואר 2013

חוות החיות

באחת מ"מכירות החצר" (Garage Sale) קניתי לילדים שקית שלמה עם חיות קטנות מפלסטיק ב-2$, אני מאמינה שיש שם בערך 50 חיות, אם לא יותר. מכל המינים ומכל הסוגים. אנחנו משחקות איתם באופן קבוע, כאשר בכל פעם אנחנו ממציאות דרך חדשה לשחק איתם. הפעם בחרנו לשלב במשחק את בית החווה שקניתי במכירת חצר אחרת (בדולר אחד בלבד) וקופסא עם צורות מסול (יחד עם הקופסא עלה לי 2 דולר).
קודם כל חיפשנו בשקית חיות פלסטיק קטנטנות שיתאימו לגודל של בית החווה, מהן בחרנו חיות שמתאימות לחווה. כל חיה קיבלה "חדר" משלה.


החלטנו שהגיע הזמן להאכיל את החיות. ביקשתי מליה שתספר לי מה האוכל האהוב על כל חיה בנפרד. פתחנו את הקופסא עם הצורות מסול וחיפשנו את הצורות המתאימות לסוג האוכל שכל חיה אוכלת.

 
התחלנו בהאכלת החיות.
הארנבות קיבלו חסה (פרח ירוק)


הסוסים קיבלו חציר (ריבועים צהובים)


החתולים קיבלו חלב בפקק של בקבוק (חשבנו לגוון)


הכלב קיבל עצם (אות I אנגלית)


גם החוואים רצו לאכול. שמנו להם שולחן וכיסאות (מקוביות). כל אחד קיבל צלחת עם ירקות שבחר (חסה או עגבנייה), כמובן שלא שכחנו את הלחם בצד.



אני מאמינה שכל משחק הוא הזדמנות ללמד את הילד משהו חדש. תוך כדי המשחק הזה למשל אפשר להקנות את הידע הבא:
1. מהי חווה ואיזה חיות חיות בה
2. מה אוכלות החיות בחווה
3. איך מטפלים בחיות בחווה
5. איך נקרא בית של כל חיה
6. יצירתיות - התאמה של אוכל מוכר לצורה אבסטרקתית

 מקווה שהחווה שלנו עשתה לכם חשק לבנות חווה משלכם.

מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...