יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

מספרים זה כיף!

אני אישית לא חובבת מספרים ומתמטיקה,  אני מה שנקרא הומנית. אבל אני מרגישה שפספסתי, וחבל לי שאני לא מתחברת יותר למספרים. אני לא רוצה שליה תלך בעקבותיי, לכן אני מנסה להציג לה את המספרים כמשחק, שתראה בהם משהו כייפי ומשעשע.
הכנתי עבורה משחק לוח מהיר, עם הדבר שהיא הכי אוהבת בעולם, מדבקות.
גזרתי לוח מאריזת קורנפלקס, חילקתי אותו לטורים ושורות, והדבקתי בטור השמאלי מדבקות מסול בצורות שונות ולידן מספר.


המטרה פשוטה. להשלים כל שורה בהתאם לצורה ולמספר המופיעים בטור השמאלי.


ליה השלימה את המשחק תוך כמה דקות. אני מתכננת להכין עוד כמה כאלה, ברמה קצת יותר קשה. בכוונה התחלתי עם משימה קלה מדי כדי שהיא תבין את העיקרון, ותאהב את המשחק. 


התרגיל הזה מצוין ללימוד צבעים וצורות גם כן, לגילאים יותר קטנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...