יום שלישי, 27 באוגוסט 2013

סופרים תפוחים

הכנתי עבור ליה משחק ספירה מאוד פשוט שהיא מאוד אהבה. מכיוון שאנחנו דקה לפני ראש השנה, תנחשו מה ליה ספרה? ניחשתם נכון. תפוחים!
איך מכינים?
הכנתי 10 כרטיסיות עם תמונות של תפוחים, מאחד עד עשרה. עשיתי למינציה לכל הכרטיסים כדי שהכרטיסיות יחזיקו מעמד (למינטור - צעצוע חדש שקנה לי בעלי היקר).
כשהייתי בארץ קניתי מיני אטבים בחנות יצירה (24 אטבים עלו לי 3.20 ש"ח).
לקחתי 10 אטבים, וצירתי על כל אחד מהם מספר, מ-1 עד 10.
איך משחקים?
הנחתי לפני ליה את הכרטיסיות ואת האטבים. וביקשתי שתתאים את המספר שעל האטב למספר התפוחים בכרטיסייה.


כמובן שלא הסתפקתי בספירת תפוחים. הכנתי עוד קובץ, הפעם עם צורות גאומטריות. הילדה שלי כבר יודעת לזהות את כל הצורות ממזמן, אבל חשבתי שהקובץ הזה יהיה לעזר לשובבי בעתיד. וליה בינתיים יכולה לתרגל ספירה ומספרים. הפעם בחרתי שלא לחתוך את הקובץ לכרטיסיות, כדי שיהיה גיוון, והמשחק לא יראה זהה לחלוטין. גם לדף זה עשיתי למינציה.


ואיך אני מאחסנת את המשחק?
יש לי קלסר עם שמרפדים בהם אני מתייקת את כל המשחקים ודפי עבודה שאני עושה עבור הילדים. הכנסתי את הכרטיסיות ואת האטבים בתוך שקית ניילון קטנה עם סגירה ואת השקית בתוך השמרדף.


במידה ותרצו שאני אשלח לכם את הקבצים, אל תתביישו לבקש.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...