יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

הצבעים של הטבע - משחק מיון לפעוטות

לפני כחודש או חודשיים מצאתי באחד הבלוגים משחק מיון הכי יפה שראיתי בחיים שלי, משחק שממיין את הטבע לפי צבעים. התאהבתי מיד, והמתנתי בשקיקה לרגע הזה שהקטנצ'יק שלי ידע לזהות צבעים. וכפי שסיפרתי לכם בשבוע שעבר, הרגע המיוחל הגיע. מה שאומר שאני יכולה סוף סוף להציע לו את המשחק המהמם הזה.


הכל התחיל מטיול בשכונה. בזמן הטיול אספנו ביחד פרחים, עלים ואצטרובלים קטנים, בצבעים שונים.
ליאם מאוד נהנה לקטוף את הפרחים הצהובים (מותרים לקטיפה כמובן). ולא התעייף להביא לי אינספור אצטרובלים קטנים, הפזורים בכל מקום על האדמה.


כשהגענו הביתה, הוצאתי במהירות שיא את כל הניירות הצבעונים שברשותי, וחיפשתי ביניהם את הצבעים התואמים לקולקציה שאספנו בחוץ. מהדפים שהתאימו גזרתי מלבנים וסידרתי אותם יפה על המגש. את כל הפריטים שאספנו העברתי לסלסילה קטנה.


ברגע שליאם ראה את היופי הזה, הוא ישר ביקש להתיישב על הכיסא ליד השולחן. והתחיל למיין.


הופתעתי לגלות שהוא ידע למיין עלים שאת צבעם אפילו אני לא יודעת (בתמונה מצד ימין), כל הכבוד על התאמת הגוונים! מאוד גאה בו על כך.

עכשיו כשהסופ"ש מתקרב, אולי זה הזמן לתכנן יציאה עם הילדים, סיבוב מהיר (במידה וקר מדי) בפארק הקרוב לביתכם. תנסו למצוא עלים בצבעים שונים, אבנים, לולבים, פרחים וכו'. כל כך יפה, כל כך פשוט וכל כך טבעי.

מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...