יום שלישי, 7 בינואר 2014

שיטות שונות לאיחסון צעצועים הבאים בסטים ובחלקים


כבר הרבה זמן שאני מתכננת לכתוב את הרשומה הזו. התמונות כבר מזמן צולמו ואוחסנו בתייקיה במחשב, ופשוט חיכו לרגע האמת. והיום הרגע הזה הגיע, אני שמחה לשתף את הקוראים שלי בשיטת סידור של צעצועים המורכבים מחלקים רבים, סטים או צעצועים מאותה הקטגוריה. ברשומה יש כמה שיטות איחסון, ואני מקווה שכל אחת ימצא את השיטה המתאימה לו. אז בואו נתחיל.

אני אוהבת לחלק את הצעצועים לקטגוריות שונות, ואז לסדר אותם במיכלים שונים. איחסנתי מתחת למיטה של ליה ארבע קופסאות ירוקות. הקופסאות זמינות לילדים בכל עת, והם יכולים להוציא אותן בצורה עצמאית.


תוכן הקופסאות, ברביות ואביזרים מצד ימין, קוביות מסול לידן, בהמשךחיות מפלסטיק והקופסא השמאלית מכילה את סט הרכבות עם מסילת הברזל.


שיטה נוספת לאחסן את הצעצועים מאותה הקטגוריה היא בתוך מיכלים גדולים עם מכסה. בצורה זו אחסנתי את החיות לפני שקניתי את הקופסאות הירוקות.


אני נוהגת לעשות רוטציה לכל הצעצועים, על כך אכתוב בהזדמנות אחרת. חלק מהצעצועים נגישים תמיד, וחלקם אני מאחסנת בתוך הארון. גם את הצעצועים האלה אני מסדרת לפי קטגוריות. לדוגמה, יש לי קופסה עם מכוניות, בכל פעם אני מוציאה כמה מכוניות ושמה אותן על המדף, את השאר אני מאחסנת, כאמור, בארון.


בתוך הקופסא הזו יש שיטת איחסון נוספת. את כל המכוניות הקטנות אני מאחסנת בשקית זיפ לוק, כדי שיהיה קל לשלוף בעת הצורך. בצורה זו לא אצטרך להפוך את כל התוכן של הקופסא בחיפוש אחר מכונית כזו או אחרת (כמובן שזה לא כל המכוניות שלנו :)).


שקיות זיפ לוק נוחות גם לאיחסון של סטים שונים הנמכרים ללא קופסא ומכילים הרבה חלקים. שיטת איחסון זו מונעת מהחלקים הרבים להתפזר בכל הבית. משחקים ומחזירים לשקית. הנה כמה דוגמאות. מצד ימין למעלה משחק של צפרדעים מקפצות, מצד שמאל סט לגו של הלו קיטי ובשקית למטה סט של ספרית מעצבת שיער שליה קיבלה במתנה מסבתא שלה. ניתן לקנות באיקאה מארז המכיל שקיות גדולות בשני גדלים.


הנה דוגמה נוספת לאחסון בתוך שקית. קיבלנו במתנה משחק מוזאייקה עם נעצים קטנים. גזרתי את הקופסא עם הציורים (מצד ימין), כדי שיתאימו לגודל הלוח המחורר.


ואת הנעצים העברתי לקופסת אחסון קטנה.


את כל המשחק אני מאחסנת בשקית ניילון שקופה (אריזה מחולצה שרכשתי עבור ליה, ממחזרת הכל).



והנה שיטה נוספת לאחסן משחקי שולחן וסטים קטנים. בתוך קופסאות קטנות עם מכסה. את משחק הדומינו העברתי מהקופסה המקורית לקופסה הכחולה שבתמונה. קופסת הקרטון המקורית הייתה ענקית ותפסה המון מקום.


את שלושת הקופסאות אני מאחסנת בשיטת פירמידה על ספריית הצעצועים, על המדף העליון.


את הפאזלים ואת משחקי ההרכבה (לפחות את חלקם) אני מאחסנת בתוך מגירה נשלפת בארון. יותר קל לשלוף אותם בצורה זו.


ולסיום, אחסון משחקי אוכל. יש לנו שני סוגים, מלבד ומפלסטיק.
את כל האוכל העשוי מלבד אני מאחסנת בסלסלה קטנה מלבד, מסט ירקות של איקאה.
ואת האוכל מפלסטיק אני מאחסנת במיכל פלסטיק יפה, אשר רכשתי במיוחד למטרה זו. העיצוב והצבע של המיכל התאימו בול למטבח צעצוע של ליה (ברקע התמונה). את הסט מפלסטיק אני מציגה לראווה על גג המטבח.



כמובן שניתן לאחסן את האוכל בקופסאות פלסטיק עם מכסה, בגודל המתאים.


מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...