יום חמישי, 26 ביוני 2014

אורז עם הפתעה

היום נדבר על משחק סנסורי. הילדים שלי מאוד מאוד אוהבים לשחק עם אורז וקטניות, המשחק הזה יכול להעסיק אותם להמון המון זמן. אני מנסה לחדש להם בכל פעם ולשנות את התוכן של הקופסה הסנסורית שלנו. ואני מאמינה שמצאתי את השילוב האהוב על ליה שלי. אורז עם חרוזים! הרבה הרבה חרוזים קטנים וצבעוניים. אני אגלה לכם סוד, רוב החרוזים שתראו כאן באו משרשרת צבעונית שהתפרקה. אספתי בזהירות את השאריות ושמרתי בצד ליצירה או משחק, חיכיתי להשראה. וככה זה נראה בהתחלה.


למרות שהקופסה נראתה יפה גם עם החרוזים בלבד, התחשק לי להוסיף אלמנטים נוספים פנימה. אז הוספתי כוכבים מעץ וכוכבים כסופים מפלסטיק.


ואבנים שקופות בצבע וורוד.


קיבלנו קופסה סנסורית חגיגית ושמחה במיוחד.


המון צבעים, טקסטורות וגדלים.



ליה מיד הכניסה את הידיים לתוך האורז, העבירה אותו בין הידיים, שפכה, הקפיצה ומה לא. אחרי שהחלק הזה נגמר, הוספתי עוד קצת הפתעות. תבניות סיליקון לקפקייקים.


כפית וכפות מדידה.


במקרה השארתי את כל השקית עם תבניות האפייה שלי ליד ליה, וזה מה שיצא מזה.




המון המון עוגות מאורז עם סוכריות צבעוניות.
תהנו!

נ.ב. ילדים קטנים מצריכים השגחה מלאה בזמן המשחק. 



מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...