יום שלישי, 8 ביולי 2014

שבולת שועל ומכוניות

כמו שהילדים שלי נהנים ממשחק סנסורי, ככה אני אוהבת להרכיב עבורם את החוויה הזו. לפעמים אני פשוט זורקת לתוך הכלי הסנסורי שלי כמה מרכיבים פשוטים, בצורה רנדומאלית לחלוטין ונותנת לילדים לחקור. אבל רב הפעמים אני מנסה לחשוב על נושא מסוים, סביבו אצור את כל הפעילות, הנושא מעורר בי השראה ועוזר לי לחשוב ולהמציא. והנה דוגמה לרעיון והתוצאה. הבן שלי מאוד אוהב מכוניות ויכול לשחק איתן שעות, אז בניתי לו עולם קטן סנסורי סביב הנושא האהוב עליו. בניתי לו אתר בנייה עם משאיות, תמרורי אזהרה ובנאים.


הפעם הבסיס הסנסורי שלנו יהיה דגן ממנו אנחנו מכינים דייסה לארוחת ערב בכל ערב, שיבולת שועל (לא מבושלת כמובן).


אז קדימה, לעבודה!




מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...