יום שלישי, 5 במרץ 2013

חנוכת בית חלק א'

חברים שלנו החליפו שכירות והזמינו אותנו ל"חנוכת בית". בשבילי זו הדמנות נהדרת לפתוח את שולחן האוכל היצירה ולהתחיל ליצור.
על הפרק, שני סינרי בישול, מגש קטן למפתחות, קפקייקס וכרטיס ברכה.
הפרוייקט הראשון היה מגש למפתחות. באחד מGARAGE SALE לפני כשנה, הבחנתי בצלחת דקורטיבית מעץ, היא קראה לי "תקחי אותי איתך הביתה ותעשי אותי יפה", כמובן שלא יכלתי להתעלם מזעקתה. וסוף סוף השבוע הגיע זמנה.
הוצאתי אותה אל המפרסת, קניתי צבע לבן והתחלתי בשדרוג.



בשלב הראשוני צבעתי אותה בלבן. אחרי שהצבע התייבש שפשפתי קצת את הקצוות בשביל להעניק מראה מעט עתיק, החלטתי שסגנון שאבי שיק יתאים לה הרבה יותר.



הגורל ייעד לצלחת הזו להפוך למגש למפתחות ולעודף ששמים בכניסה לבית. על מנת להדגיש את היותה כזו חיפשתי באינטרנט תמונה של מפתחות שתתאים לסגנון השאבי שיק. מצאתי תמונה מאוד חביבה של מפתחות בצבע טורקיז (צבע שהולך מצויין עם סגנון השאבי שיק) על רקע נייר עם טקסט. הדפסתי את התמונה והדבקתי אותה על הצלחת בשיטת הדקופאז'.
והנה התוצאה הסופית לפניכם.




עכשיו נשאר לי לחפש עוד צלחת בסגנון ב GARAGE SALE אחר בשביל לעשות אחת לעצמי.

ועכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם איפה שאר התוצרים שפירטתי בהתחלה. אני מבטיחה שאני אעלה אותם מחר. מכיוון שיש לי כל כך הרבה פרוייקטים שאני עבודת עליהם במקביל, אני בקושי מספיקה לכתוב רשומות. מקווה שתסלחו לי.  יש לי רשומה ארוכה של פרוייקטים שמחכים להתפרסם, ועוד הרבה שאני אמורה להכין בעתיד (יום הולדת של חברה, מסיבת בייבי שאור ועוד כמה אירועים גדולים בדרך). ושלא לדבר על זה שעדיין לא פרסמתי רשומה על המסיבה שהכנתי לתינוקי שלי שבינתיים הפך לילד גדול בן שנה. כל זה בקרוב מאוד, מבטיחה. מבטיחה מחר את ההמשך ומבטיחה לפרסם לעתים קרובות יותר, אני נהנית מזה יותר מדי.


ותודה נפרדת לכל המנויים החדשים, ממש כיף לפתוח כל יום את המחשב ולגלות שמנוי חדש הצטרף. ברוכים הבאים! מקווה שתהנו.



ראיתם כבר את עמוד הפייסבוק שלי? מוזמנים לבקר ולבדוק את הטיפים היומיים שלא מופיעים בבלוג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...