יום חמישי, 21 ביולי 2016

גידלנו דינוזאור

כשראיתי את הביצה הזו בגן של ליאם לפני כמה חודשים, מיד ידעתי שאני רוצה לחזור על הניסוי הזה עם הילדים שלי בבית. זהו פטנט אוסטרלי, למרות שראיתי צעצועים דומים גם בישראל. לא ניסיתי אותם, אז אכתוב רק על הביצה שרכשתי. 
קניתי את הביצה במבצע - $10. שזה בערך 30 ש"ח. 
 

בתוך הקופסה מצאנו את הביצה שבתמונה. ניתן לגדל דינוזאור, או חיות אוסטרליות אחרות. אני בחרתי בדינוזאור.


ההוראות פשוטות, מניחים את הביצה בקנקן מים, מחכים כמה ימים, ומהביצה בוקע דינוזאור חמוד וירקרק. 


מיד ניגשו למלאכה. מצאנו קנקן בגודל המתאים, מומלץ שיהיה שקוף. מילאנו אותו במים. והתחלנו במעקב. 


ביום הראשון בערב ראינו את הסדקים הראשונים.  


ובבוקר למחרת, הפתעה!


ובערב. 


ביום השלישי הדינוזאור כבר ממש גדל במימדים, וכמעט היה מוכן לצאת אל העולם הגדול. 


וביום הרביעי, שלום חבר! לא עמדתי בפיתוי, ועשיתי לו בוק קטן :) 


לקחנו איתנו לישראל מחברת קטנה, בה ליה תוכל לתעד את כל החוויות שלה מישראל. וגם הדינוזאור הירוק שלנו מצא את מקומו בין דפי היומן. 


כמה ימים מחוץ למים, הדינוזאור התחיל להצטמק. לא לקחנו אותו איתנו לאוסטרליה, אז אני לא יודעת מה עלה בגורלו. תודה על החוויה, דינוזאור ירוק!

אשמח לקרוא בתגובות או בעמוד הפייסבוק של הבלוג, אם יצא לכן לנסות ביצים דומות שנמכרות בישראל.

מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...